סיכום לטורינג בצרפת עם הנכדים 03-20/05/2023

את טיול הטורינג הראשון עם הנכדים עשינו שנה שעברה באוסטריה, 10 ימים, הפעם החלטנו לקחת את הילדים ל20 יום, ההורים של הנכדים חושבים שאנו משוגעים, הם קטנים, בני שש ושבע, שיחה קצרה והכל מסתדר. שהייתי לבדי במערת הנטיפים פדיראק ליד נחל דורדון התחייבתי לעצמי שיבוא יום ואקח גם את הנכדים לשם, הרבה מתחילת התוכנית הוכתבה בגלל זה. 

התוכנית המקורית הייתה לאחר ביקור במערת הנטיפים להמשיך לרכב לאורך נחל lot (לוט) ואיתו לכיוון מערב לבורדו. 

כל המפות שהכנתי היו המשך רכיבה בנחל LOT, זה הצריך הקפצה עם אוטובוס ורכבת ממערת פאדירק, את השינוי לנחל דורדון עשיתי ברכבת שאיתה ירדנו מפריז לעיירה סנט דניס מרטל שממנה התחלנו את הרכיבה לכיוון מערת הנטיפים. 

רכיבת הטורינג עם הנכדים שכל הציוד עלינו מאפשרת לנו גמישות במהלך הטיול, אנו לא חייבים להגיע לאן שהוא, תמיד יש לנו אפשרות לעלות על רכבת או אוטובוס, הגמישות הזו מאד נוחה לטיול וזו גמישות שהנכדים נהנים ממנה כי אפשר להתייחס לבקשות שלהם. 

הטיול הזה שונה מהטיול באוסטריה בשנה  שעברה, בטיול הזה היו בו יותר עליות, הנכדים היו צריכים להתמודד עם משהו חדש והם עשו זאת בהצלחה, בעליות חזקות הם הלכו ברגל עם האופניים אם קצת עזרה שלנו.

במספר ימים ירד גשם , לאט פעם התלבטנו מתי להמשיך לרכב, קפצנו למים ועשינו ניסיון לראות כיצד הנכדים הקטנים התנהגו בגשם, היה מפתיע מאד, הם רק נהנו מזה ורכבו בגשם, גם שירד ברד ונכנסנו מתחת לעץ הם היו שמחים ועליזים.  

אין לי ספק שהטיול הזה 20 ימים בסך הכל ש 14 יום מתוכם אנו רוכבים הוא חוויה חזקה לנכדים ולנו כסבתא וסבא. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן