צכיה עם נכדים 26-29/05/2024 יום א-ד

26 למאי 2024 אנו יוצאים מהקמפינג ליד pilsen לכיוון  העיר המפורסמת karlovy vary שידועה במעיינות החמים שנובעים במקום, אמונה של ריפוי בעזרת אותם מים יצרה תרבות סביב זה, קצת אמונה תמיד תרמה לעסקים מקומיים להתפרנס מזה.

אנו רוכבים על כביש 20 שמחבר בין שתי הערים, 80 ק"מ ביניהם, מחליטים לנסות לרכב את זה ביומיים, הרבה גשמים מלווים אותנו במשך הרכיבה ואנו נאלצים לעצור ולהמתין שהגשם ייגמר. הכביש לא מתחשב ברוכבי אופניים, הוא ישר ויוצר הרבה עליות וירידות, רוב העליות השיפועים סביב 5 אחוז, לא ארוכות במיוחד ואז ירידה ועליה שוב, וככה הכביש מתנהג שוב ושוב, התחושה שאתה בעליה כל הזמן מפני שהירידות נגמרות מהר. 

 לפנות ערב אנו מגיעים לעיר/כפר bezverov  מקום קצת יותר גדול מהמקומות אותם עברנו , מגיעים לסופרמרקט המקומי ומשם ברגל למקום לינה מול שני גושי בנינים, אנו מחליטים להעביר את הלילה שם. קצת לא נוח, אנשים מסתכלים מהחלונות על הזרים שהגיעו אליהם הביתה. מניסיוני אני יודע שלרוב רוכבי אופניים התקבלו יפה בכל מקום כמעט וכך היה.

ב 27 למאי 2024 אנו ממשיכים על כביש 20 ומגיעים לכניסה לעיר karlovy vary, נכנסים לישון בקמפינג שנימצא בכניסה לעיר בתוך מתחם ספורט ישן. את הגשם שירד במשך כל הלילה כניראה לא אשכח, גשם חזק שהציף את הדשא שעליו ישנו, היינו המומים שהאוהלים לא הוצפו במים, הלילה בתוך האוהל עבר בשלום ובלי להירטב.

28 למאי 2024 – את היום העברנו בעיר karlovy vary, חיפשנו את אותו מעיין חם שניתן לרחוץ בו, הבנו די מהר שאין כזה פתוח לציבור הרחב אלא בתוך המלונות, מספר ברזים ברחוב הראשי מוציאים מים חמים שניתן לשתות אותם לאלא שמאמינים בכך. העיר בנוייה לאורך נחל שנמצא בין שני רכסי הרים, צר מאד, עיר יפהפיה ושמורה מאד והבתים הישנים נראים משומרים מאד.

את הלילה העברנו בקמפינג שנמצא קצת מחוץ לעיר, היינו לבד שם, זה הקמפינג הראשון שהיה לנו מים חמים במקלחת חופשי. אנחנו מקדימים את עונת התיירות שמתחילה ב 15 ליוני אז מרבית הקמפינגים עדיין לא מוכנים וככה זה ניראה.

29 למאי 2024 — מחליטים לנסות לקחת את EV4 שעובר בעיר, ה EV4 מהר מאד יורד לשבילי גיפים, שטות גמורה שלא מובנת, השבילים רטובים, עלייה קצרה בשיפוע לא רכיב עם ציוד מקבלת אותך ביציאה מאחד הערוצים, אפילו הובלת האופניים ברגל מצריכה הפסקה של כמה שניות להסדרת הנשימה. בקיצור, מאד לא מומלץ לרכב טורינג על המסלול הזה ובטח שיורד גשם. אנו מגיעים לעיר bochov  ומחליטים לקחת מקום לינה pension שנמצא במרכז העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן