צכיה עם נכדים 19/05-11/06/2024

זהו, עוד טיול טורינג עם הנכדים יוצא לדרך בקרוב, טסים לצכיה ל22 יום, 19 במאי עד 11 ליוני. זו השנה השלישית ברצף שאנו יוצאים עם הנכדים הגדולים שלנו, יהלי בן 9 ותום בן 8. את הטיול הראשון עשינו לפני שנתיים באוסטריה לאורך הדנובה, לפני שנה רכבנו בצרפת לאורך נחל הדורדון. 

הטיול הפעם הולך להיות קצת יותר קשה מהטיולים הקודמים, הרכיבה מפראג לכיוון מערב במגמת עליה מאד מתונה, אבל צריך לזכור שהנכדים לא מכירים עדיין מה זה עליות ואין להם ניסיון בכך. 

כמו בכל טורינג עם הילדים נישן באוהל או בקמפינג או בחוץ, נבשל לבד את רוב הארוחות ונשתדל להשתולל הרבה בכל מני פארקים תוך כדי רכיבה. נגדיש יומיים אחרונים לעיר פראג.

שני הנכדים עם לא מעט ניסיון על רכיבה באופניים, יירכבו על אופנים עם גלגלים בגודל 24. 

במפה תוכנית שלד של הטיול שהמטרה של הטיול זה להגיע במערב לנקודות עם מים חמים ובמזרח בגבול עם פולין לשמורות טבע שנקראת  אדרשפאח (aderspach) עם סלעים מיוחדים והרבה מים .

19 למאי 2024 יום שבת, נחתנו בפראג בשעה 10:30 , ההתארגנות בשדה התעופה לקחה לנו. רבה זמן, לאחר שהעמסנו את כל הציוד על האופניים התתחלנו לרכב דרומה לכיוון הקמפינג שנמצא 15 קמ משדה התעופה, בדרך תכננו לקנות דברים שחסרים לנו, גז ואוכל, הגענו למרכז קניות בדרום פראג, בחנות של דקטלון קנינו גז. חנות ענקית עם המון דברים ברמה הרבה יותר גבוה מאשר בארץ. משם המשכנו לקמפינג. הרכיבה על כבישים צדדים ושבילי אופנים, הנהגים מאד אדיבים ומתחשבים. אנו נמשיך היום לכיוון מערב שהתיכנון להגיע לעיר beroun  ומשם לרכב לאורך הנחל berounka ולהתמקם באחד הקמפנגים שנמצאים לאורכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן